Vy över Stockholm från vattnet
Nu har jag bott ganska precis en månad i Stockholm och bestämde mig för att det är dags att börja blogga. Att flytta till Stockholm har varit en ganska stor omställning eftersom jag kommer från en mycket liten stad i norra Sverige. Om sanningen ska fram har jag faktiskt bara varit i Stockholm två gånger tidigare och det är förstås ganska lite.

Det är förstås spännande att det finns så mycket att göra, så många restauranger, så många fik men det är också lite oroande. Människor känns mer ensamma i Stockholm. Det är svårt att sätta fingret på det men jag tror att en så stor stad gör att vi blir lite mer isolerade. Vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0